Monday, September 14, 2015

बाजेसित चिकेको

मेरो नाम रोजि हो। म अहिले २६ बर्षकी भएँ। कुरा १० बर्ष पहिलेको हो जब म १६
बर्षकी थिएँ। म गोरी,
मोट्ठी अनि अग्ली पनि थिएँ। मेरो दुध
मम्मीक जत्रै-जत्रै(३६) थिए। मेरो बाबा(३४
बर्ष), मम्मी(३२ बर्ष) र भाइ(१० बर्ष) हङ्कङ
बस्नुहुन्थ्यो। म बाजे(६४ बर्ष) र बज्यै(६० बर्ष)
सित नेपालमै बस्थेँ। म ९ कक्षामा पढ्दै थिएँ। म
होस्टेल बस्ने हुनाले बिदाको बेला मात्र घर
आउँथे। घर आएको बेला म अबेला सम्म सुत्ने गर्थेँ।
म जति अबेलासम्म सुते पनि मलाई बाजे बज्यैले
कहिले उठाउनुहुँदैनथ्यो र
मेरो कोठामा पनि कहिले जानुहुदैनथ्यो। त्यसैले
मेरो कोठा भद्रगोल हुन्थ्यो र म कोठामा जे गर्न
मनलागे पनि चुक्कुल नलगाइ पनि ढुक्कसाथ
गर्थेँ।
एकपटक स्कुल छुट्टी भएर घर जाँदाको कुरा हो,
भोलिपल्ट आफन्तको पुजामा जानुपर्ने थियो,
बाजे बज्यै बिहानदेखिनै जाने र म १० बजेतिर
जाने सल्लाह गर्यौ। म त्यो रात अबेलासम्म
टिभी हेरेर बिहान ४ बजे मात्र सुतेँ।
गर्मी महिना थियो त्यसैले मैले साँझ
खाना खाएर कोठामा गएदेखि नै कपडा खोलेर
बसेकीथिएँ। प्यान्टी मात्र लगाएकि थिएँ।
प्राए म घरमा जाँदा आफ्नो कोठामा नाङ्गै नै बस्ने
गर्थेँ।
भोलिपल्ट म त मजाले निदाइछु। अबेलासम्म म
नगएपछि बाजे मलाई लिन घर आएछन्। मलाई
बोलाएका रहेछन्, म नबोलेपछि मलाई उठउन
मेरो कोठामा पसेछन्। भित्र पसेपछि बाजेले
यस्तो देखेछन्:
बुढाले मन थाम्न सकेनछन्। मन थामुन्
पनि कसरी १६ बर्षकी मस्त
जवानी भएकि केटीको गोला अनि ठुला-
ठुला सेता दुधका पोका देखेपछि।
नातिनी हो भन्ने कुराको ख्यालै
नगरी मौकाको फाइदा उठाउँदै मेरो दुध मसार्न
थालेछन्। मैले भने
सपनामा होली खेलेको देखेकिथिए र
होली खेल्दा यौटा दिदीले सर्ट भित्र हातहालेर
दुधमा रङ लगाउदै थिइन। मलाइ निकै
मजा भैरहेको थियो। थाहै नपाइ ओड्ने हटाएर
पुती खेलाउन पो थाली छु। बुढा त झन् सन्केर
नाङ्गै भएर लाडो ठन्काउँदै मेरो दुध बेस्करी
माड्न थाले। म अचानक ब्युँझेँ।
साँच्चिकैको ठनक्क ठन्केको ७.५”
को कालो लाडो देख्दा त म पागल भएँ। एकदम
चिक्न मन लाग्यो। कस्को लाडो हो मलाई पत्तै
भएन। म त टाङ फट्टाएर हातले पुती फट्टाउँदै भने,
म: के हेरेर बसेको? छिटो चिक न!
बाजे: मन थाम्नै नसकेर दुध त समाते, तर चिक्नै त
अलि हुँदैन रोजि।
म झसङ्ग भएँ। तर मन थाम्न सकिन।
मैले भने: दुध समातेर लाडो ठन्काउन हुनि चिक्न
नहुनि हुन्छ? अरुलाई सन्काएर छोड्ने? नचिक्ने
भए किन दुध अठ्ठयाएको त? म
बज्यैला भन्दिन्छु नत्र।
अनि बाजेले भने: केटी नपाएझैँ आफ्नै
नातिनीलाई के चीक्नि भनेर हो के रे अब तँ नै
त्यसो भन्छेस भने त .......
यस्तो राम्रो कलिलो पुती नचिकी छोड्ने मन
त मलाई पनि कहाँ छ र!
त्यसपछि बाजेले बिस्तारै
आफ्नो ठन्केको लाडो मिलाइ मिलाइ
मेरो पुतीमा हाले। पहिले बिस्तारै धक्का मार्न
थाले। एकछिन
पछि अलिकति अलिकति गर्दै बडाउन थाले।
मलाई
अलि अलि दुखेजस्तो अलि अलि चिलाएजस्
तो कस्तो कस्तो भैरहेको थियो।
बुढा चिक्दा चिक्दा खप्पीस भैसकेका,
मेरो भर्जिन पुतीमा नदुखाइकन पुरै
लाडो छिराइसकेछन। मलाई काखमा बोकेर उफार्दै
जोड जोडले चीक्न थाले। मलाइ एकदम
मजा भैरहेको थियो। बुढा थाकेछन् फेरी सुताएर
चिक्नथाले।
बाजेले भने: तँ त तेरो मम्मी भन्दा गरुङ्गी रैछस्।
उफार्नै सकिन।
मैले भने: मम्मीलाई नि चिक्यौ र बाजे?
बाजे: तेरो मम्मी त तँ भन्दा सेक्सी छ।
तेरो बा नहुँदा बज्यैको आँखा छलेर मलाइ खुब
गिज्याउथी। मैले पनि एक दिन मौका मिलाएर
रातभर चिकेँ। त्यसपछि त कति चिकेँ कति।
अनि बाजेले एक पटक मेरो चाकमा प्याट्ट पिटे र
लाडो पुतीबाट निकालेर मेरो मुखमा राखिदिए।
मैले लाडो चुस्न लागेको मात्रै थिए ह्वाल ह्वाल
फुसी आउन थाल्यो। मैले फुसी सबै खाएँ र
लाडो चुस्न थालेँ। मेरो पुतीबाट पनि ह्वाल ह्वाल
पानी बगेको थियो। बाजेले पानीसँग
मेरो पुती पनि चाट्न थाले।
म: यस्तो बुढेसकालमा पनि फुसी त ह्वाल ह्वाल
निकाल्यौ त बाजे।
बाजे (कड्किँदै): तँ जस्ता त ५ जनालाइ एकै
चोटिमा भ्याउछु म त।
म: गफ!
बाजे: तेरो मम्मी र उसकि साथीलाई मैले एक्लै
चिक्थेँ। तँ त कलिलै छस् नि!
त्यसपछि हामि दुवै जना नुहाउन गयौँ।
नुहाउँदा पो बुढाले पोल खोले।
बाजे: रोजि म तँलाई यौटा कुरा नढाँटि भन्छु। तँ
नाङ्गै सुतेको थाहा पाएर यो पटक तँ घर
आएदेखी हरेक रात म तेरो कोठामा गएर तेरो दुध र
पुती हेर्दै छोल्थेँ। बज्यै नभएकोभए उहिले
चिक्थेँ तँलाई। बल्ल आज मौका मिल्यो।
नुहाइसकेपछि हामी पुजामा गयौँ।

No comments: